اسباب بازی پسرانه ۱۲ ساله

اسباب بازی پسرانه ۱۲ ساله

به دنبال هدایا یا اسباب بازی جالب برای یک پسر دوازده ساله هستید؟ جستجوی شما در فروشگاه ما به پایان می‌رسد! انتخاب ما از میان بهترین هدایا و اسباب بازی‎ها برای پسران پیش از نوجوانی شامل بازی‌های سرگرم کننده، کیت‎های ساخت و حتی بازی‎های تعاملی است. اسباب بازی پسرانه 12 ساله خود را از وب سایت و فروشگاه ما انتخاب کنید تا ما آن را به صورت آنلاین برای شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارسال کنیم.

معرفی بهترین اسباب بازی پسرانه 12 ساله

پسران 12 ساله عاشق گذراندن وقت با دوستان، اسکیت بورد فعال، دوچرخه سواری و بازی‌های رایانه‎ای هستند. بهترین هدایا برای این گروه سنی بازی‎های اجتماعی است. یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد انگیزه در یک پسر 12 ساله، گذراندن وقت با هم و شرکت در فعالیت‌ها و بازی‌های سرگرم کننده است. پسران 12 ساله از فعالیت‌های مختلفی از دویدن، ورزش‎‌های گروهی گرفته تا مطالعه لذت می‌برند. پسرها از بازی رقابتی لذت می‌برند و خودشان را برای برخی از مسابقات عالی در داخل و خارج از خانه آماده می‌کنند. 

1. جوجه تیغی در حال رشد کریستال

این جوجه تیغی یک مشکل بزرگ دارد: خار ندارد. و تنها راهی که می‌توان آن را به دست آورد؟ علوم پایه! محلول را مخلوط کنید، جوجه تیغی را اضافه کنید و یک روز صبر کنید. قبل از اینکه متوجه شوید، دوست جدید شما با کریستال‌های سیخ دار و رنگارنگ پوشیده شده است!

2. استفاده از بازی های رباتیک 

کودکان شما در سنی قرار دارند که شخصیت، استعداد و مهارت‌های او در حال تکامل است. کمک گرفتن از بازی‌های فکری که خلاقیت و تفکر آن‌ها را بالا می‌برد به آینده و روند رشد آن‌ها کمک می‌کند. یکی از بهترین اسباب بازی پسرانه 12 ساله، بازی‌های رباتیک است که دقیقا همین کار را برای فرزندان شما انجام می‌دهد. 

LEGO Technic .3؛ کامیون آزمایشی 4x4 مرسدس بنز زتروس

یک کامیون مرسدس بنز آماده آفرود 4x4 واقعی بسازید و آن را با یک برنامه کنترل کنید! لاستیک‌های با فاصله بالا، تعلیق و سنگین به راحتی در هر زمینی قرار می‌گیرند و موتور مجهز به قفل دیفرانسیل است تا هرگز کشش یا گشتاور خود را از دست ندهید!

4. کیت فعالیت علمی بدن شگفت انگیز انسان

بدن انسان، یک استخوان، ماهیچه و اندام را در یک زمان بسازید! هر قطعه به راحتی به هم چفت می شود، همه چیز فوق العاده دقیق است، و جزئیات به طرز شگفت انگیزی واضح و سرراست هستند، بنابراین یادگیری نحوه کار هر قسمت آسان است. این کیت به عنوان اسباب بازی پسرانه 12 ساله بسیار کاربردی و مفید است. 

5. معماری LEGO؛  شهر نیویورک

این لگو به دلیل دستورالعمل های دقیقی که دارد، برای شما تجربه ای ساده را فراهم می‌کند؛ زیرا هر قطعه را کاملاً در جای خود قرار می‌دهید. و نتیجه؟ یک مدل خیره کننده از بهترین شگفتی‌های معماری نیویورک که مفتخر به نمایش آن در هر نقطه از خانه خود خواهید بود!

6. ماشین های مسابقه لگو کلوتز یا Klutz LEGO Race Cars

یک پیست مسابقه نئوپان با کیفیت بالا جمع کنید و سپس دستورالعمل های گام به گام نشان داده شده را دنبال کنید تا 10 ماشین مسابقه منحصر به فرد لگو بسازید و در عین حال در مورد فیزیک سرعت یاد بگیرید. این نهایت ماجراجویی LEGO raceway است!

7. LEGO Creator؛ قلعه قرون وسطایی

قلعه‌ای با جزئیات باورنکردنی با پل متحرک، اتاق تاج و تخت، اسلحه خانه، سلول زندان و غیره بسازید و از آن در برابر یک اژدهای آتشین دفاع کنید. سپس آن را به یک بازار قرون وسطایی یا یک برج قلعه با منجنیق بازسازی کنید!

8. لگو دوستانه 

این خانه روستایی زیبا با یک ورودی، یک اتاق نشیمن دنج با شومینه، یک آشپزخانه با یک یخچال بزرگ، یک اتاق ناهارخوری دوست‌داشتنی با پنجره‌های از کف تا سقف، حمام با وان و دوش، و طبیعتی بزرگ است. لگو دوستانه به عنوان اسباب بازی پسرانه 12 ساله یک گزینه عالی است. 

A Roll Player Tale .9

ملکه گیمنکس دستور احیای سرزمین‌های شمالی را داده است. به عنوان یک نقشه کش در خدمت او، شما باید این قلمرو را نقشه برداری کنید و برای پادشاهی نالوس ادعای سرزمین‌هایی کنید. 

10. تفنگ های مختلف 

پسران عاشق تفنگ بازی و داشتن کلکسیونی از تفنگ‌ها هستند. با دیدن وب سایت ما می‌توانید متناسب با نیاز و سن او یکی از تفنگ‌های موجود را انتخاب کنید. برخی از تفنگ‌ها دارای لیزر هستند و برخی دیگر تیر پرتاب می‌کنند. علاقه پسر بازیگوش شما کدام است؟

سخن نهایی

یکی از نکات عالی در مورد خرید اسباب بازی پسرانه 12 ساله در سایت ما این است که ما مطمئن می‌شویم که شما چیزی متناسب با سن او دریافت می‎کنید. مجموعه ایده‌های هدیه ما بر اساس بازخورد واقعی مشتریان است، بنابراین می‌دانیم که این هدایا برای هر پسری هم سن و سال او مورد استقبال قرار می‌گیرد. در کل در وب سایت کی کی تویز  به راحتی می‌توانید برای یک مرد جوان خاص هدیه خریداری کنید.

سوالات متداول درباره اسباب بازی پسرانه 12 ساله

پسران 12 ساله چه چیزی را دوست دارند؟

پسران 12 ساله عاشق گذراندن وقت با دوستان، دوچرخه سواری و بازی‌های رایانه‌ای هستند.

برای یک پسر 12 ساله چه چیزی می‌توانید بخرید؟

پسران 12 ساله از فعالیت‌های مختلفی از دویدن، ورزش‌های گروهی گرفته تا مطالعه لذت می‌برند.

یک پسر 12 ساله برای تولدش چه دوست دارد؟

پسران 12 ساله عاشق انجام بازی‌های چالش برانگیز هستند.

چگونه به یک پسر 12 ساله انگیزه دهید؟

یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد انگیزه در یک پسر 12 ساله، گذراندن وقت با هم و شرکت در فعالیت‌ها و بازی‌های سرگرم کننده است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد