داستان انیمیشن شگفت‌ انگیزان

داستان انیمیشن شگفت‌ انگیزان

داستان انیمیشن شگفت‌ انگیزان درباره خانواده‌ای از ابرقهرمان‌ها است که باید با تهدیدی بزرگ روبرو می‌شوند. پدر خانواده، باب پار، یا مستر شگفت‌ انگیز، قدرت قوی بودن دارد و می‌تواند اشیاء سنگین را بلند کند. مادر خانواده، هلن پار، یا الاستی گرل، قدرت کشیده شدن بدنش را دارد و می‌تواند به شکل‌های مختلف تغییر کند. دختر بزرگ خانواده، وایولت پار، قدرت نامرئی شدن و ساختن سپر انرژی را دارد.

پسر بزرگ خانواده، دش پار، قدرت سرعت زیاد را دارد و می‌تواند به سرعت صوت حرکت کند. پسر کوچک خانواده، جک جک پار، قدرت‌های مختلفی را دارد که در طول فیلم کشف می‌شوند. این خانواده باید با یک تبهکار نابغه به نام سیندروم مبارزه کنند که قصد دارد با استفاده از ربات‌های خود جهان را تسخیر کند. این فیلم یک ترکیب از کمدی، اکشن و درام است و نشان می‌دهد که چگونه این خانواده با همکاری و عشق به هم می‌توانند مشکلات را حل کنند. تفنگ اسباب بازی موجود در این انیمشیشن زیبا در فروشگاه کی کی تویز موجود می‌باشد.

شخصیت‌های انیمیشن شگفت انگیزان

انیمیشن شگفت انگیزان یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین انیمیشن‌های استودیو پیکسار است که در سال ۲۰۰۴ منتشر شد. این انیمیشن داستان خانواده‌ای از ابرقهرمان‌ها را روایت می‌کند که بعد از ممنوع شدن فعالیت‌های ابرقهرمانی، مجبور می‌شوند زندگی عادی داشته باشند. اما وقتی یک تهدید جدید ظاهر می‌شود، آن‌ها باید دوباره به عمل بپردازند و نجات جهان را به دست بگیرند.

شخصیت‌های اصلی این انیمیشن عبارتند از:

شخصیت های داستان  شگفت انگیزان
شخصیت های انیمیشن شگفت انگیزان

- باب پار (مستعار: مستر اینکردیبل)، سر خانواده و پدر سه فرزند است که قدرت داشتن عضلات قوی و توانایی کشیدن خود را دارد. او یک ابرقهرمان با تجربه و شجاع است که علاقه زیادی به کار خود دارد. اما در زندگی عادی، با مشکلات مالی، خستگی و بحران هویت روبرو می‌شود.

- هلن پار (مستعار: الاستی گرل)، همسر باب و مادر سه فرزند است که قدرت کشیدن و تغییر شکل بدن خود را دارد. او یک ابرقهرمان با استعداد و باهوش است که در زمان فعال بودن، به عنوان یک نماد تاثیرگذار برای زنان شناخته می‌شود. در زندگی عادی، او سعی می‌کند نقش یک همسر و مادر مسئول را با تعادل انجام دهد.

- وایولت پار، دختر بزرگ خانواده است که قدرت تولید سپر نامرئی و نامرئی شدن خود را دارد. او یک نوجوان خجالتی و کمرو است که با مشکلات روابط اجتماعی و علاقه به یک پسر همکلاس خود دست و پنجه نرم می‌کند. قدرت او نشان دهنده حالت روحی و رفتار او است.

- دش پار، پسر متوسط خانواده است که قدرت حرکت با سرعت بالا را دارد. او یک پسر شلخته و شیطان صفت است که به دنبال هیجان و ماجراجویی است. او با قوانین و محدودیت‌های مدرسه و خانواده سازگار نیست و به دلایل مختلف به دردسر می‌افتد.

- جک جک پار، کوچکترین فرزند خانواده است که در ابتدا به نظر می‌رسد قدرت خاصی نداشته باشد. اما در ادامه مشخص می‌شود که او قدرت‌های متعدد و متنوعی دارد که شامل تغییر شکل، آتش زدن، لیزر زدن از چشم‌ها، تکثیر شدن و تله پورت شدن است. او یک کودک بامزه و بی‌خیال است که با قدرت‌هایش باعث شگفتی و سرگرمی می‌شود.

این شخصیت‌ها هر کدام دارای شخصیت و روابط خاص خود هستند که در طول انیمیشن تغییر و تحول می‌پذیرند. این انیمیشن نه تنها یک اثر هنری زیبا و جذاب است، بلکه یک پیام عمیق و مفید درباره خانواده، هویت، اعتماد به نفس و همکاری را منتقل می‌کند.

نکات مهم داستان انیمیشن شگفت‌ انگیزان که هیچ کس نمی‌داند!

انیمیشن شگفت‌ انگیزان یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین انیمیشن‌های دنیا است که داستان خانواده‌ای از ابرقهرمان‌ها را روایت می‌کند. این انیمیشن در سال ۲۰۰۴ منتشر شد و بعد از ۱۴ سال، قسمت دوم آن نیز به روی پرده رفت. در این مطلب، قصد داریم به برخی از نکات مهم و جالب داستان این انیمیشن بپردازیم که شاید بسیاری از شما نمی‌دانید.

- نام خانواده شگفت‌ انگیزان در واقع پارودی از نام خانواده فانتاستیک فور است که چهار ابرقهرمان معروف کمیک‌های مارول هستند. هر دو خانواده دارای قدرت‌های مشابه هستند. باب پار (پدر خانواده) دارای قدرت قوی بودن است، هلن پار (مادر خانواده) دارای قدرت کشسان بودن است، وایولت پار (دختر بزرگ خانواده) دارای قدرت نامرئی شدن و ساخت سپر است، و دش (پسر خانواده) دارای قدرت سرعت است. تنها فرق در قدرت جک جک (کودک خانواده) است که در فانتاستیک فور، قدرت آتش زدن دارد، اما در شگفت‌ انگیزان، قدرت تغییر شکل دارد.

- کارگردان و نویسنده این انیمیشن، برد بیرد، الهام خود را برای ساخت آن از فیلم‌های جیمز باند گرفته است. این موضوع در طراحی شخصیت‌ها، صحنه‌های اکشن، موسیقی و حتی لباس‌های شخصیت‌ها مشخص است. بیرد همچنین علاقه زیادی به کمیک‌های مارول و دی سی داشته و تاثیر آن‌ها را در داستان خود به خوبی نشان داده است.

- شخصیت سیندروم، بدکله اصلی فیلم، در واقع چهره‌ای شبیه به جاسون لی، بازیگر نقش او، دارد. لی گفته است که بیرد به او تصاویر طرح نقاشی شده شخصیت سیندروم را نشان داد و گفت که به خاطر شباهت ظاهری با او، مایل است که صدای سیندروم را بازگو کند.

- این انیمیشن همچنین حاوی بسیاری از اشارات و ارجاعات به فیلم‌ها، کمیک‌ها، کتاب‌ها و حتی رویدادهای تاریخی است. برخی از آن‌ها عبارتند از:

    - صحنه پرواز هلن پار با هواپیمای خود به سمت جزیره سیندروم، شباهت زیادی به صحنه پرواز جاسون بورن با هواپیمای خود به سمت جزیره تریدستون در فیلم The Bourne Identity دارد.

    - صحنه جنگ باب پار با ربات سیندروم، شباهت زیادی به صحنه جنگ آیدن پیرس با ربات ctOS در بازی Watch Dogs دارد.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد داستان انیمیشن شگفت‌ انگیزان صحبت کردیم. تمامی شخصیت‎‌های داستان را باهم مرور کردیم. تمامی ناگفته‌هایی که در مورد این انیمیشن جذاب وجود داشت را مورد بررسی قرار دادیم. برای تهیه انواع انیمیشن‌ها ویا فیگور یا لگو این شخصیت‌ها می‌توانید با مراجعه به وب سایت یا فروشگاه حضوری کی کی تویز به سادگی تمامی مدل‌ها دیده و انتخاب کنید.

سوالات متداول در مورد داستان انیمیشن شگفت‌ انگیزان

  1. داستان انیمیشن شگفت‌ انگیزان در مورد چه موضوعی است؟
    داستان انیمیشن شگفت‌ انگیزان درباره خانواده ابرقهرمانان است.
  2. چگونه می‌توان شخصیت‌های این انیمیشن را تهیه کرد؟
    با مراجعه به وب سایت و فروشگاه حضوری کی کی تویز اینکار امکانپذیر است.

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد