لیست بهترین اسباب بازی کمک آموزشی کلاس اول

لیست بهترین اسباب بازی کمک آموزشی کلاس اول

این بازی‌ها و اسباب‌بازی‌ها مهارت‌های خواندن اولیه را تثبیت می‌کنند، به محاسبات ساده ریاضی کمک می‌کنند، تفکر استراتژیک را تقویت می‌کنند و حتی کودک شما را با مهندسی و زمین‌شناسی آشنا می‌کنند! برای سرگرمی سواد و حساب در قالب اسباب بازی، این‌ها بازی‌هایی هستند که باید امتحان کنید. لیست بهترین اسباب بازی کمک آموزشی کلاس اول را در ادامه برای شما معرفی خواهیم کرد. 

معرفی لیست بهترین اسباب بازی کمک آموزشی کلاس اول

از آنجایی که کلاس اول دبستان ممکن است برای کودکان با چالش‌های بسیاری همراه باشد، بهتر است که از لیست بهترین اسباب بازی کمک آموزشی کلاس اول کمک بگیرید تا در کنار بازی، آموزش فرزندان شما به بهترین شکل انجام شود. 

بازی کاتامینو چوبی 

یک بازی پازل کلاسیک، مناسب برای به چالش کشیدن تمام خانواده و آموزش منطق و صبر است. هدف این است که با استفاده از تعداد قطعات مختلف، مستطیل های پنتا در اندازه های مختلف بسازیم. این بازی با بیش از 350 پیشنهاد پازل در جعبه و بیش از 36000 ترکیب احتمالی "Penta"، بالقوه را ارائه می دهد. این تنها بخشی از لیست بهترین اسباب بازی کمک آموزشی کلاس اول است. 

مجموعه فعالیت ربات کدنویسی Botley 

Botley که برای کودکان بالای 5 سال طراحی شده است، به محض اینکه او را از جعبه خارج کردید آماده استفاده است و برای آشنا کردن کودکان خردسال با کدنویسی گام به گام، برنامه نویسی اولیه و تفکر محاسباتی طراحی شده است. بچه‌ها یاد می‌گیرند که باتلی را طوری برنامه‌ریزی کند که در حین حرکت در مسیر و سایر اشیاء متحرک، دنباله‌ای از مراحل و موانع را دنبال کند. به نظر شما این اسباب بازی پسرانه جزو لیست بهترین اسباب بازی کمک آموزشی کلاس اول قرار می‎گیرد یا خیر؟

مرکز آموزش اولیه صندوق ست Playset

این صندوق‌فروشی که برای بازی فروشگاهی مناسب است، دارای یک اسکنر، دستگاه تراشه و میکروفون در حال کار است. در حین تظاهر به مغازه دار یا مشتری بودن، مهارت‌های اساسی شمارش و ایفای نقش را ایجاد می‌کند. صندوق ثبت و اسکنر الکترونیکی دارای پول بازی و کارت اعتباری است. 3 عدد باتری AA مورد نیاز است. لیست بهترین اسباب بازی کمک آموزشی کلاس اول تنها به این موارد ختم نمی‎شود. 

Qwirkle

در حالی که Qwirkle به سادگی تطبیق رنگ‌ها و اشکال است، اما به مانورهای تاکتیکی و استراتژی خوب برنامه ریزی شده نیز نیاز دارد. این بازی از 108 کاشی چوبی با شش شکل در شش رنگ تشکیل شده است و شما از آن‌ها برای ایجاد خطوطی با کاشی‌هایی استفاده می‌کنید که دارای یک ویژگی مشترک (رنگ یا شکل) هستند. فرزند شما باید در مورد اینکه کدام کاشی‌ها را در کجا قرار می‌دهد استراتژیک باشد تا بتواند بیشترین امتیاز را کسب کند!

سنگ مرمر کوادریلا

ست مرمر چوبی با کیفیت بالا، محکم و جذاب، مناسب برای سازندگان مبتدی. مجموعه استارتر به شما این امکان را می‌دهد که آزمایش کنید که آیا آن‌ها از ارائه ترکیب‌ها و الگوهای خاص خود برای حمل سنگ مرمر از مکانی به مکان دیگر لذت می‌برند یا خیر. دویدن‌های مرمر به کودک شما کمک می‌کند مفاهیم سه بعدی را درک کند و مهارت‎های حرکتی ظریف را تقویت کند.

صفحه نوشتن ال سی دی 12 اینچی Google Books

این تخته تحریر LCD راه حلی سازگار با محیط زیست برای کودکانی است که عاشق نقاشی هستند و راهی برای بیان جنبه خلاقانه خود بدون هدر دادن کاغذ ارائه می‌دهد. صفحه نمایش واضح و رنگارنگ است و پاک کردن تصویر و شروع دوباره آسان است (همیشه می‌توانید برای حفظ آن برای آیندگان عکس بگیرید!). مناسب برای کودکان 3 سال به بالا. لیست بهترین اسباب بازی کمک آموزشی کلاس اول شامل موارد بالا است اما در ادامه به معرفی تعداد بیشتری از آن‎ها می‎پردازیم. 

VTech KidiZoom Studio

یک کیت دوربین فیلمبرداری با کیفیت بالا برای بچه‌ها، که با همه چیزهایی که برای بازی در نمایش شخصی خود نیاز دارید ارائه می‎شود. یک صفحه سبز و پس‌زمینه‌های متحرک برای آسان کردن ایجاد جلوه‌های ویژه وجود دارد؛ بنابراین خلاقیت خود را آزاد کنید و بنویسید، کارگردانی کنید و در ماجراجویی‌های خودتان بازی کنید.

نقشه جهانی پازل جغرافی 

این جغرافیا با پیچ و تاب اره منبت کاری اره مویی است. 112 قطعه است که در اطراف مرزهای کشور شکل گرفته‌اند. هر قطعه را به درستی قرار دهید تا یک نقشه تمام رنگی از جهان ایجاد کنید (پازل تمام شده حدود 70 سانتی متر در 42 سانتی متر است). نقشه جهانی نیز جزو لیست بهترین اسباب بازی کمک آموزشی کلاس اول است. 

قلعه قرون وسطایی را بسازید

با تاریخ آشنا شوید! این کتاب شامل تمام قطعات مورد نیاز برای ساختن یک قلعه قرون وسطایی دقیق است، که نه تنها صبر و دقت، بلکه نکات تاریخی زیادی را در مورد نحوه طراحی قلعه‌ها آموزش می‌دهد. حتی شوالیه‌ها، دکه‌های بازار و پل متحرکی وجود دارد که بر فراز خندقی که قلعه را احاطه کرده است، بالا می‌رود و سقوط می‌کند. این یک پروژه درخشان برای شما و فرزندتان است که با هم بسازید. اندازه پایه مدل تمام شده 46 در 59 سانتی متر است و ارتفاع قلعه تقریباً 22 سانتی متر است.

GeoSafari Jr اولین میکروسکوپ من

با این میکروسکوپ اول به انواع نمونه‌ها نزدیک شوید (و سپس نزدیک تر شوید) که بزرگ‌نمایی 8 برابری و ویژگی‌های آسان برای استفاده دانشمندان جوان را ارائه می‌دهد. از جمله دو قطعه چشم بزرگ (بنابراین نیازی به بستن یک چشم نیست). دستگیره برای فوکوس ساده و یک چراغ LED برای بهبود مشاهده جزئیات کوچک.

سخن نهایی

لیست بهترین اسباب بازی کمک آموزشی کلاس اول در این مقاله به صورت دقیق همراه با جزئیات معرفی شد. برای خرید هر یک از موارد این لیست تنها کافی است که از مجموعه و فروشگاه کی کی تویز کمک بگیرید تا بهترین اسباب بازی را با کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنند.

سوالات متداول درباره لیست بهترین اسباب بازی کمک آموزشی کلاس اول

  • لیست بهترین اسباب بازی کمک آموزشی کلاس اول شامل چه مواردی است؟
    نقشه و پازل جهانی، قلعه قرون وسطایی، میکروسکوپ
  • قلعه قرون وسطایی چه فایده‌ای دارد؟
    نه تنها صبر و دقت؛ بلکه نکات تاریخی زیادی را در مورد نحوه طراحی قلعه‌ها آموزش می‌دهد.
  • بازی کاتامینو چوبی چه فایده‌ای دارد؟
    باعث افزایش صبر و منق در کودکان می‎شود.
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد