فیگور دایناسور ولاسیراپتور قهو ای اسباب بازی Velociraptor 5007
اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آدرس کوتاه شده‌ی صفحه:

فیگور دایناسور ولاسیراپتور قهو ای اسباب بازی Velociraptor 5007

برند: ANIMAL PARADISE کدکالا:
دایناسور اسباب بازی از سری اسباب بازی های دوست داشتنی و پرطرفدار در میان کودکان است. این محصول یک ماکت و فیگور از سری حیوانات دایناسور ولاسیراپتور Velociraptor سایز کوچک و با جزییات و کیفیت بالا می باشد.
موجود در انبار
قیمت کالا
426,000 12%
376,000

ماکت دایناسور ولاسیراپتور 

ولاسیراپتور تروپودی با 1.8 متر طول و 1 تا 1.4 متر ارتفاع بوده است. وزن آن در حدود  7 الی 15 کیلوگرم  بود و 71 تا 75 میلیون سال پیش در آخر دوره کرتاسه در آسیا (مغولستان) می زیست . این دایناسور سری باریک با چشمانی رو به جلو داشته که به او کمک می کرده دقیق تر روبه روی خود را ببیند.چنگالهای در دستها و پاها و داشتن پاهای بلند و قوی که به آن توانایی سرعت زیادی در حدود 64 کیلومتر بر ساعت را می داده سبب شده که این جانور یک درنده ی تمام عیار باشد.

دانشمندان فسیل این دایناسور را در حالی یافتند که با یک پروتوسراتوپس(سراتوپسین گیاهخوار) گلاویزشده بود. فسیل این دایناسور در سال 1924 کشف گردید. این محصول یک فیگور ولاسیراپتور اسباب بازی و تقریبا مشابه نمونه واقعی با مقیاس کوچک آن حیوان ساخته شده است. این فیگور دایناسور اسباب بازی ولاسیراپتور بسیار با کیفیت و جهت بازی و آموزش کودکان نیز بسیار محکم و مقاوم هستند. شرکت سازنده این دایناسور اسباب بازی ANIMAL PARADISE است که از بهترین سازندگان فیگور حیوانات در دنیا می باشد. از این محصولات به عنوان دکور در ویترین ها و مجموعه های کلکسیونی نیز استفاده می گردد.

قیمت و خرید دایناسور اسباب بازی ولاسیراپتور

راهنمای خرید اسباب بازی دایناسور

جزئیات بیشتر از این بسته دایناسور اسباب بازی را می توانید در قسمت مشخصات محصول ملاحظه کنید.برای سفارش و خرید این باغ وحش دایناسور اسباب بازی می توانید بصورت حضوری و هم بصورت غیر حضوری و از طریق سایت اینترنتی فروشگاه کی کی تویز اقدام نمایید. برای مشاهده مشخصات و قیمت همه فیگورهای حیوانات موجود در سایت کی کی تویز بر روی لینک فیگور حیوانات کلیک نماید. همچنین شما می توانید برای مشاهده انواع لگو حیوانات و لگو دایناسور بر روی آن کلیک نمایید.

رده سنی کودک و نوجوان
گروه جنسیت دخترانه و پسرانه
ویژگی ها دارای بسته بندی نایلونی می باشد
ابعاد محصول 17-5-10 سانتیمتر
وزن کالا 75 گرم
کشور سازنده چین
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    اشتراک گذاری

    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

    آدرس کوتاه شده‌ی صفحه: