ماشین کنترلی اسباب بازی

ماشین کنترلی اسباب بازی
قیمت ماشین کنترلی اسباب بازی,ماشین کنترلی کودک باید چه ویژگی هایی داشته باشد,مزیت بازی با ماشین کنترلی برای کودکان

قیمت ماشین کنترلی اسباب بازی

از پرفروش ترین و پرمخاطب ترین اسباب بازی ها، اسباب بازی ماشین است، آن هم از نوع کنترلی بسیار پرطرفدار است. اما قیمت ماشین کنترلی اسباب بازی چند است؟ برای چه سنی از کودکان، می توان از این نوع اسباب بازی ها تهیه کرد؟ در این مطلب با انواع ماشین کنترلی اسباب بازی در کی کی تویز هم آشنا می شویم.

قیمت+عکس+سایت+خرید+ماشین+کنترلی+اسباب بازی

مزیت بازی با ماشین اسباب بازی

در کل بازی های حرکتی برای کودکان بسیار خوب است. چه از نوع کنترلی باشد و چه از نوع ساده ماشین اسباب بازی باشد، هر دو هم سرگرم کننده و هم در جهت رشد کودک موثر است.

بازی با ماشین کنترلی باعث می شود تا حس اعتماد به نفس در کودک بالا رود. زیرا احساس می کند که تمام کارها را در حرکت ماشین او انجام می دهد.

کودک با بازی با ماشین کنترلی با دنیای اطراف خودش آشنا می شود. آگاهی بیشتری از حرکت اجسام هم پیدا می کند.

در حرکت دادن و کار کردن با کنترل ماشین اسباب بازی کنترلی، کودک از اندام های خود استفاده می کند و حرکت دارد.

هماهنگی در حرکت بین اجزاء بدن کودک مانند چشم و دست باعث رشد بهتر مغز می شود. کم کم هماهنگی ها بین دست و چشم هم بیشتر می شود.

قیمت+عکس+عکس+خرید+اسباب بازی+کنترلی+شارژی

آیا ماشین کنترلی برای کودک ضرر دارد

بر عکس تکنولوژی های جدید و فن اوری های دیگر چون موبایل و تبلت، که استفاده زیاد آن برای کودکان مضر است، بازی با ماشین کنترلی برای کودک هیچگونه ضرری ندارد. فقط باید از جنس خوب و باکیفیت خریداری شود و مناسب با سن کودک باشد.

ماشین های کنترلی برای چه سنی مناسب هستند؟

انواع مختلفی از ماشین کنترلی در بازار و اسباب بازی فروش ها وجود دارد. هم از نظر کیفیت و هم مدل و نوع با هم فرق دارند. بر اساس رده سن کودک باید نوع مناسب آن انتخاب شود. حتی برای کودکان یکساله هم ماشین کنترلی مخصوص سن آن ها ساخته و طراحی شده است.

مدل های ساده و پیشرفته از ماشین کنترلی اسباب بازی وجود دارد. برای سنین پایین تر می توان از نوع ساده ماشین کنترلی اسباب بازی از کیفیت بالا و خوب تهیه کرد. برای سنین بیشتر هم از ماشین کنترلی اسباب بازی پیشرفته تر استفاده می شود. در فروشگاه کی کی تویز انواع ساده و پیشرفته از ماشین کنترلی اسباب بازی وجود دارد.

ماشین کنترلی مک کویین افرودی شارژی

ماشین کنترلی مک کویین را از کارتون ماشین ها طراحی کرده اند. دارای کنترل از راه دور برای هدایت کردن است. طرح این ماشین افرودی ساخته شده است و بسیار باکیفیت است. برای شارژ باتری این ماشین یک سیم رابط شارژ دورن بسته محصول قرار دارد که به پورت USB متصل و باتری را شارژ می کند. این ماشین بصورت افرودی می باشد که باعث می شود ماشین در مسیر های ناهموار هم براحتی عبور کند.

قیمت+عکس+سایت+خرید+ماشین مک کویین

برای خرید ماشین کنترلی مک کویین آفرودی شارژی می توانید هم حضوری و هم اینترنتی از وبسایت کی کی تویز اقدام و آن را تهیه نمایید.

اسباب بازی ماشین کنترلی دودزا و کنترل مچی

ماشین های کنترلی امروزه از اسباب بازی های پرطرف دار در میان کودکان و حتی بزرگسالان می باشد. ماشین ها معمولا در اندازه و سایز های مختلف و با توانایی های گوناکون ساخته و به بازار عرضه می شوند. این ماشین کنترلی طرح ماشین فرمول وان یک محصول هیجان انگیز و جذاب برای بازی و سرگرمی کودکان ، نوجوانان و حتی بزرگسالان باشد.

قیمت+عکس+سایت+خرید+ماشین کنترلی+دودزا+چرخ کپسولی

مشخصات ماشین کنترلی چرخ کپسولی فرمول یک 

این ماشین اسباب بازی دارای دو نوع کنترل و چرخ کپسولی است. این ماشین دودزا بصورت کنترل از راه دور می باشد و نوع کنترل آن دسته بازی و با فرکانس 2.4G است که در هنگام استفاده با کنترل های دیگر تداخل فرکانس ندارد. باتری این ماشین با باتری 3.7 ولت از جنس Li-ion  کار می کند که با یک رابط شارژر USB شارژ می شود و درون بسته محصول قرار دارد.این ماشین با یک کنترل از راه دور دیگر به شکل مچی نیز کار می کند.کاربر ماشین می تواند با بستن کنترلی بر روی دست خود به شکل ساعت براحتی با جهت دادن ب ماشین آن را کنترل و جابجا کند. این ماشین قابلیت پخش دود را از پشت ماشین را نیز دارد. برای این کار ابتدا باید با ظرف درون بسته ماشین به مقدار مناسب آب را در مخزن ماشین ریخته می شود.سپس با زدن دکمه مخصوص از روی کنترل از پشت ماشین دود خارج می شود.

قیمت+عکس+سایت+خرید+ماشین+کنترل مچی+دودزا

اندازه طول این ماشین کنترلی چرخ کپسولی و دودزا  تقریبا در حدود 45 سانتیمتر و ارتفاع آن 10 و عرض آن 16 سانتیمتر است. بدنه رویی این ماشین نیز بصورت طلقی و سبک می باشد که در اثر ضربه و فشار آسیب نمی بیند. با توجه به چرخ های کپسولی این ماشیین کنترلی ، قابلیت حرکت 90 درجه به سمت چپ و راست ، چرخش 360 درجه و حرکات و هیجان انگیز و حتی سرعت عالی را دارد. کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان براحتی می توانند از این ماشین هیجان انگیز استفاده کنند و از آن لذت ببرند.

این ماشین از متریال باکیفیت و استاندارد ساخته شده است. برای خرید این محصول می توانید از طریق فروشگاه کی کی تویز اقدام نمایید.

ماشین کنترلی سرعتی 38 کیلومتر

این محصول یک ماشین کنترلی سرعتی 38 کیلومتری ساخت برند MYTOYS می باشد.این ماشین دارای باتری 7.4 ولتی قابل شارژ می باشد که رابط شارژ آن نیز در جعبه محصول قرار دارد.این ماشین با کنترل از راه دور هدایت می شود و حرکت آن به سمت جلو و عقب و همچنین چپ و راست می باشد.این ماشین بصورت آفرودی ساخته شده است و در مسیر های سخت قابلیت حرکت دارد.این ماشین قابلیت تنظیم سرعت ، تنظیم فرمان و تنظیم دقیق را از روی دسته کنترل دارد و حداکثر تا 38 کیلومتر بر ساعت قرار می گیرد.

قیمت+عکس+سایت+خرید+ماشین کنترلی+افرود+سرعتی+اسباب بازی+پسرانه

فرکانس کار این ماشین 2.4G می باشد و مزیت این فرکانس این می باشد که در هنگام بازی با این ماشین در کنار ماشین های دیگر هیچ تداخل فرکانسی برای این ماشین به وجود نمی آید و هر چهار چرخ این ماشین دارای کمک فنر می باشد. رویه سطح ماشین از طلق سبک قابل انعطاف و نشکن ساخته شده است.این ماشین کنترلی سرعتی یک محصول فوق العاده جذاب و سرگرم کننده برای کودکان و بزرگسالان می تواند باشد.

ماشین کنترلی افرود اسباب بازی

راهنمای خرید ماشین اسباب بازی کنترلی

  • دو نوع بنزینی و برقی دارد که باید با توجه به نیاز خود از این دو مدل انتخاب و خریداری نمایید.
  • به محلی که قرار است از ماشین کنترلی استفاده کنید، دقت نمایید.
  • اندازه و نوع مد نظر خود را در خرید ماشین کنترلی مشخص نمایید.
  • سن کودک را در خرید ماشین اسباب بازی در نظر داشته باشید.
  • بر اساس سلیقه کودک خریداری نمایید.
  • از جنس خوب و باکیفیت ماشین کنترلی را خریداری کنید.
تقسیم بندی ماشین کنترلی بر اساس کلاس کاری

ماشین های کنترلی از نظر کلاس کاری به دو نوع آفرود و آنرود دسته بندی شده اند. ماشین های کنترلی از نوع آفرود همانند نوع واقعی خودش، برای درایو در دشت و تپه و خارج شهر مورد استفاده دارند. این ماشین ها دارای کمک فنر و لاستیک های نیرومندی هستند. دارای پرش های بلند هستند و بر روی برآمدگی ها و تپه ها حرکت خیلی خوبی دارند. قیمت ماشین کنترلی از مدل افرود کمی بیشتر از نوع دیگر انرود می باشد.

سخن آخر

برای خرید انواع ماشین کنترلی برای تمام سنین از جنس خوب و باکیفیت می توانید از فروشگاه اسباب بازی فروشی کی کی تویز اقدام نمایید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد