قیمت ماشین کنترلی اسباب بازی

قیمت ماشین کنترلی اسباب بازی
قیمت ماشین کنترلی اسباب بازی در فروشگاه اینترنتی کی کی تویز -انواع متنوعی از ماشین کنترلی اسباب بازی -خرید ماشین کنترلی بوگاتی

قیمت ماشین کنترلی اسباب بازی

خرید انواع ماشین کنترلی و ماشین کنترلی راه سازی در فروشگاه اینترنتی کی کی تویز وجود دارد. متنوع ترین و بهترین ماشین های کنترلی با کیفیت بالای متریال در کی کی تویز به فروش می رسد. در این مقاله درباره انواع ماشین های کنترلی در کی کی تویز و قیمت ماشین کنترلی اسباب بازی می خوانیم.

در کی کی تویز انواع ماشین کنترلی از قیمت 400 هزار تومان تا 3 میلیون تومان وجود دارد. که هر کدام از این اسباب بازی های ماشین کنترلی بنا بر سلیقه و خواسته شما انتخاب می شود.

انواع ماشین کنترلی اسباب بازی

از انواع ماشین ماشین کنترلی های موجود در فروشگاه کی کی تویز برای خرید اینترنتی می توان موارد زیر را نام برد.

ماشین پلیس کنترلی بوگاتی

این اسباب بازی یک ماشین کنترلی پلیس بوگاتی است که با کنترل از راه دور قابل هدایت شدن است. درهای این ماشین کنترلی با دست باز و بسته می شوند. این ماشین کنترلی از بهترین متریال و پلاستیک محکم ساخته شده است. این ماشین در حدود 24 سانتی متر طول دارد. 4 باتری قلمی برای ماشین و 2 عدد هم برای کنترل نیاز است. این ماشین در دو رنگ سفید و مشکی است که برای کودکان و خردسالان بسیار جذاب و سرگرم کننده است.

ماشین  پلیس کنترلی بوگاتی

 قیمت ماشین کنترلی اسباب بازی بوگاتی 390 هزار تومان است. می توانید این ماشین پلیس کنترلی بوگاتی را اینترنتی از کی کی تویز خربداری نمایید.

ماشین کنترلی اسباب بازی اسپایدرمن

این ماشین کنترلی دارای کنترل از راه دور است که به سمت جلو و عقب و چپ و راست حرکت دارد. در هنگام حرکت این ماشین چراغ های آن روشن میشود. برای سفارش این محصول می توانید از سایت کی کی توی اقدام نمایید. قیمت ماشین کنترلی اسباب بازی اسپایدرمن 475 هزارتومان است که در رنگ های قرمز و آبی وجود دارد.

خرید قایق کنترلی اسباب بازی

برای خرید قایق کنترلی اسباب بازی می توانید از وبسایت گیاهامی اقدام نمایید. این ماشین کنترلی برای حرکت در آب است که با کنترل از راه دور و باتری شارژی هدایت می شود. دارای حرکت به جلو و عقب و چپ و راست است. این قایق کنترلی هم برای کودکان و هم بزگسالان بسیار جذاب و سرگرم کننده است. این قایق کنترلی در رنگ های سبز و قرمز وجود دارد که با قیمت 690 هزار تومان در کی کی تویز به فروش می رسد.

موتور کنترلی اسباب بازی

این محصول مناسب برای کودکان و نوجوانان است. بسیار سرگرم کننده و جذاب است. این موتور با کنترل از راه دور هدایت می شود. این موتور کنترلی قابلیت چرخش 360 درجه را دارد. به جلو و عقب و چپ و راست هم حرکت می کند. جنس این محصول از پلاستیک بسیار باکیفیتی است. چراغ های جلویی موتور هم قابلیت روشن شدن را دارد. این محصول کمک فنر هم دارد که باعث حرکت نرم موتور می شود. قیمت ماشین کنترلی اسباب بازی موتور در کی کی تویز 880 هزارتومان است که در رنگ آبی موجود است.

اسباب بازی ماشین کنترلی آفرودی چرخ کپسولی 

این محصول دارای  باتری شارژی 7.4 ولتی Li-ionاست. اگر یک ماشین آفرودی حرفه ای دریفت می خواهید خرید این محصول توصیه ما به شما است. این ماشین دارای حرکت به جلو و عقب و چپ و راست و 360 درجه است. در جهت های مختلف تا 90 درجه قابلیت حرکت دارد. این محصول بسیار جذاب و سرگرم کننده است. قیمت این اسباب بازی کنترلی یک میلیون و 570 هزارتومان است که می توانید از سایت کی کی تویز اینترنتی خریداری نمایید.

ماشین کنترلی سرعتی آفرودی حرفه ای

ماشین کنترلی آفرودی

این ماشین کنترلی سرعتی حرفه ای دارای برد بالایی است که با نمونه ماشین های سوختی اسباب بازی رقابت می کند. دارای موتورهای براش بسیار قوی است که سرعت بالایی را در حین درایوینگ دارد.  از نظر ابعاد و وزن بسیار استاندارد می باشد. ابعاد و دارای ابعاد نسبتا بزرگ و چشمگیری می باشد. ابعاد ماشین MT-210 بزرگ بوده و
وزن این مدل نیز 1800 گرم می باشد . این محصول قابلیت ارتقاء باتری را دارد و می توانید باتری قوی تری هم بر روی آن قرار دهید.

برای مشاهده ویژگی های دقیق با تمامی جزئیات این ماشین کنترلی آفرودی حرفه ای به وبسایت ما مراجعه نمایید. قیمت این ماشین کنترلی 3 میلیون و 200 هزار تومان است.

ماشین کنترلی دریفت

سخن آخر

اسباب بازی ماشین کنترلی از جذابترین اسباب بازی ها است که همه کودکان از خرید آن خوشحال می شوند و انتخاب خوبی برای هدیه دادن است.

با توجه به این مقاله رنج قیمت ماشین کنترلی اسباب بازی در کی کی تویز بین 400 هزار تومان تا 3 میلیون تومان است. انتخاب اسباب بازی کنترلی بر اساس سن کودک و کاربرد مورد نظر صورت می گیرد. اگر به دنبال خرید ماشین کنترلی باکیفیت و حرفه ای در مدل های متنوع هستید توصیه ما خرید آسان و راحت با بهترین قیمت از فروشگاه کی کی تویز است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد