فیلتر






اسباب بازی دخترانه

جدیدترین هاپربازدیدترین هامحبوب‌‌ترینپرفروش‌ترینارزان‌ترینگران‌ترین
تعداد نمایش 122448

خرید اسباب بازی دخترانه جدید

از دسته بندی های مهم در اسباب بازی می توان به اسباب بازی دخترانه اشاره داشت. برای خرید اسباب بازی دخترانه جدید باید به سایت های معتبر فروش اسباب بازی مراجعه نمایید. در این مطلب به جدیدترین اسباب بازی دخترانه که در فروشگاه کی کی تویز هم موجود است اشاره می شود. اسباب بازی چه دخترانه باشد و چه پسرانه باید بر اساس نیاز کودک باشد. انتخاب اسباب بازی مناسب مانند غذای روح برای کودک است. با خرید اسباب بازی مناسب برای کودکان می توان نقش مهمی در رشد کودک ایفا کرد.

اسباب بازی دخترانه عروسک ما، با توجه ویژه به جزئیات ساخته شده‌اند و معصومیت و جذابیت نوزادان واقعی را به تصویر می‌کشند. این عروسک‌ها از ویژگی‌های واقعی‌شان گرفته تا بدن‌های نرم و در آغوش‌پذیرشان، حس واقع‌گرایی را ارائه می‌کنند که تخیل را جرقه می‌زند و تعاملات لطیف و پرورش‌دهنده را تشویق می‌کند. اگر شما هم به دنبال خرید یک اسباب بازی دخترانه عروسک برای مناسبت‌های مختلف مثل تولد یا عید هستید، جای درستی آماده‌اید.

عروسک بی بی یودا اورجینال پولیشی اسباب بازی عروسک بی بی یودا اورجینال پولیشی اسباب بازی

عروسک بی بی یودا اورجینال پولیشی اسباب بازی

(5) | (امتیاز این محصول)
425,000 %12
376,000 تومان
عروسک کیتی بچه دار اورجینال اسباب بازی عروسک کیتی بچه دار اورجینال اسباب بازی

عروسک کیتی بچه دار اورجینال اسباب بازی

(5) | (امتیاز این محصول)
496,000 %16
416,000 تومان
اسباب بازی قصر و خانه و بالون خرگوش سیلوانیان Sylvanian Families 6694 اسباب بازی قصر و خانه و بالون خرگوش سیلوانیان Sylvanian Families 6694

اسباب بازی قصر و خانه و بالون خرگوش سیلوانیان Sylvanian Families 6694

(5) | (امتیاز این محصول)
1,775,000 %16
1,496,000 تومان
فیگور حیوانات ماکت سگ بیچون فرایز بزرگ اسباب بازی 1325 فیگور حیوانات ماکت سگ بیچون فرایز بزرگ اسباب بازی 1325

فیگور حیوانات ماکت سگ بیچون فرایز بزرگ اسباب بازی 1325

(5) | (امتیاز این محصول)
745,000 %16
626,000 تومان
لوازم آرایش و میکاپ اسباب بازی چمدانی یونیکورن Make-up  2011 لوازم آرایش و میکاپ اسباب بازی چمدانی یونیکورن Make-up  2011

لوازم آرایش و میکاپ اسباب بازی چمدانی یونیکورن Make-up 2011

(5) | (امتیاز این محصول)
705,000 %15
596,000 تومان
حیوانات اسباب بازی ست باغ وحش 5 عددی WORLD ANIMALS 70051 حیوانات اسباب بازی ست باغ وحش 5 عددی WORLD ANIMALS 70051

حیوانات اسباب بازی ست باغ وحش 5 عددی WORLD ANIMALS 70051

(5) | (امتیاز این محصول)
397,000 %20
316,000 تومان
حیوانات اسباب بازی ست باغ وحش 5 عددی WORLD ANIMALS 7005 حیوانات اسباب بازی ست باغ وحش 5 عددی WORLD ANIMALS 7005

حیوانات اسباب بازی ست باغ وحش 5 عددی WORLD ANIMALS 7005

(5) | (امتیاز این محصول)
397,000 %20
316,000 تومان
1 2 3 ... 67 68 69

اسباب بازی دخترانه شیک

دختران امروزی به دنبال اسباب بازی دخترانه شیک برای خود و اتاق صورتی رنگ خود هستند تا به بهترین شکل اتاق خود را تزئین کنند و در زمان بازی احساس واقعی را تجربه کنند. خرید اسباب بازی دخترانه شیک با کیفیت بالا و البته مقرون به صرفه برای خانواده‌ها به خصوص فرزند اول بسیار مهم و چالش برانگیز است. فروشگاه کی کی تویز با ارائه انواع مختلفی از اسباب بازی‌های دخترانه و پسرانه توانسته هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین رضایت خانواده‌های زیادی را به خود جلب کند. 

اسباب بازی دخترانه جدید ایرانی ارزان

اسباب بازی دخترانه در یک طیف رنگی، کیفیتی و کاربردی خاصی قرار می گیرد. این موارد در انتخاب اسباب بازی توسط دختر بچه ها بسیار اهمیت دارد. در روانشناسی امروز دیگر تفاوتی بین اسباب بازی های دخترانه و پسرانه قائل نمی شوند و بیشتر انتخاب بر اساس سلیقه و علاقه کودک می باشد. در ضمن باید به رده سنی کودک هم توجه شود. اسباب بازی پسرانه علاوه بر سرگرمی باید برای کودک آموزنده و مفید هم باشد.

یکسری اسباب بازی ها هستند که بیشتر مخاطبانشان دختر بچه ها هستند. تنوع در این نوع اسباب بازی ها بسیار زیاد است اما می خواهیم بیشتر به خرید اسباب بازی دخترانه جدید بپردازیم و معرفی کنیم. فروشگاه اینترنتی کی کی تویز انواع گوناگونی از اسباب بازی های دخترانه جدید را گردآوری کرده و به فروش می رساند.

اسباب بازی‌های دخترانه، همواره یک جزء مهم و محبوب از عروسک‌ها و اسباب بازی‌ها بوده‌اند. این اسباب بازی‌ها با طرح‌ها و قابلیت‌های متنوع، به دختران امکان می‌دهند تا با خلاقیت و تخیل خود، دنیای خود را به وجود آورده و نقش‌های مختلفی را بازی کنند. از طریق اسباب بازی‌ دخترانه، کودکان می‌توانند روابط اجتماعی را تقویت کرده، مهارت‌های ارتباطی و همکاری را تمرین کنند و به توانایی‌های خود بیشتر اعتماد پیدا کنند.

اسباب بازی‌های دخترانه در طول زمان تحول یافته‌اند و به تطبیق با نیازها و علایق جدید دختران پاسخ داده‌اند. امروزه، این اسباب بازی‌ها شامل عروسک‌های پوشش داده شده، خانه‌های عروسک، اتومبیل‌های عروسکی، اسباب بازی‌های کودکانه، ابزارهای آشپزخانه و بسیاری موارد دیگر می‌شوند. همچنین، اسباب بازی‌های دخترانه با طراحی‌های جذاب و رنگارنگ، به کودکان امکان می‌دهد تا در دنیای زیبا و خلاقانه‌ای سفر کنند.

در این مقدمه، به اهمیت اسباب بازی‌های دخترانه برای رشد و توسعه کودکان، ارتباط‌های اجتماعی، خلاقیت و تخیل، تمرین مهارت‌ها و بهره‌گیری از توانایی‌های شناختی اشاره شد. همچنین، به تنوع و تحول اسباب بازی‌های دخترانه در طول زمان اشاره شد.

خرید اسباب بازی آشپزخانه کودک

دخترها مادری کردن و آشپزی کردن را از مادر خود می بینند و خیلی دوست دارند خود را در قالب یک بازی به جای مادر خود بگذارند و نقش آفرینی کنند. در واقع با بازی اسباب بازی هایی مثل آشپزخانه کودک مهارت یاد می گیرند. اسباب بازی هایی که بسیار شبیه سازی به نوع واقعی آن شده است.

اسباب بازی آشپزخانه

اسباب بازی ست آشپزخانه اسباب بازی با بخار و موزیک از جدیدترین اسباب بازی های دخترانه است که در فروشگاه کی کی موجود است. این ست دارای اجاق گاز و یخچال و جایی برای قرار دادن ظرف ها می باشد. گاز این ست موزیکال است و دارای نور می باشد. این ست دارای قاشق و چنگال و بشقاب و غیره است که می توان گفت یک پکیج کامل اسباب بازی آشپزخانه است که حتی شیر آب هم دارد که مکانیکی کار می کند. این اسباب بازی دارای ارتفاعی به اندازه 63 سانتی متر و عمق 23 سانتی متر است. بسیار جذاب است که دختر بچه ها عاشق آن می شوند.

قیمت این اسباب بازی دخترانه جدید 1500000 تومان است که در رنگ های صورتی و کرم در فروشگاه وجود دارد و به صورت اینترنتی و آنلاین می توانید خرید کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

اسباب بازی آشپزخانه مدل مادرن کیچن

اسباب بازی آشپزخانه

مدل اسباب بازی آشپزخانه مدل MODERN KITCHEN از جدیدترین ست های آشپزخانه است. کودک را با محیط آشپزخانه آشنا می کند. این ست بسیار کامل است و دارای یخچال، اجاق‌گاز، فر، ظرف‌شویی، کابینت در فر، یخچال و کابینت‌ها می باشد که درهایشان خیلی آسان بازو بسته هم می شود. دارای دو رنگ نقره ای و صورتی است. این مدل دارای قیمت مناسبی در حدود 690000 تومان است.

با خرید اسباب بازی دخترانه جدید کودک خود را غافلگیر کنید. البته که در وبسایت کی کی تویز انواع مختلف و متنوعی از ست های آشپزخانه جذاب وجود دارد که در کمتر فروشگاهی به این کاملی و متنوعی وجود دارد.

اسباب بازی آرایشی دخترانه

از خرید اسباب بازی دخترانه جدید می توان به اسباب بازب های آرایشی اشاره کرد. همه دختر بچه ها اسباب بازی آرایشی را دوست دارند و بسیار با خرید آن خوشحال می شوند. همه خانم ها آراستگی و زیبایی را دوست دارند و از سن کودکی هم این حس به زیبا شدن و زیبایی وجود دارد. در فروشگاه آنلاین و اینترنتی کی کی تویز انواع متنوع و بسیار زیادی از از اسباب بازی ست آرایشی در قیمت های مختلف وجود دارد.

از اسباب بازی آرایشی جدید در فروشگاه کی کی تویز مدل میز آرایش موزیکال با صندلی و آینه کنترلی وجود دارد. این محصول یک ست میز آرایش با لوازم آرایشی غیر مصرفی و کنترلی است. وسایل این اسباب بازی شامل سشوار و شانه و برس و موارد دیگر است. این اسباب بازی برای کودکان بالای 3 سال بسیار مناسب است. دختر بچه ها از خرید این اسباب بازی جذاب بسیار شاد می شوند. مجموعه قطعات داخل این جعبه بر روی هم سوار می شوند و سر هم کردنی است. برچسب هایی هم وجود دارد که بر روی هر کدام از قطعات این ست باید بچسبانید.

در کی کی تویز مدل های متنوعی از ست آرایشی وجود دارد. هر محصول به طور جداگانه توضیحاتش درج شده و دارای قیمت است. با وارد شدن به بخش محصولات و انتخاب اسباب بازی های دخترانه و آرایشی تمامی محصولات به طور واضح برایتان معرفی می شود تا خرید مطمئنی داشته باشید.

آرایشی دخترانه

اسباب بازی خانه موزیکال

کودکان با بازی با خانه موزیکال می توانند تجسم کنند که در خانه ای تخیلی و فرضی زندگی می کنند. با رویاپردازی، کودک از قوه تخیل خودش استفاده می کند. بازی با این نوع اسباب بازی ها برای کودکان بسیار جذاب است. این بسته اسباب بازی دارای یک خانه موزیکال و سه فیگور و وسایل و تجهیزات خانه و اتاق است. برای خرید اسباب بازی خانه موزیکال به وبسایت کی کی تویز مراجعه نمایید.

راهنمای خرید اسباب بازی دخترانه

هنگام خرید اسباب بازی دخترانه، می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:

  1. علایق و علاقه‌مندی‌های دخترانه: در انتخاب اسباب بازی های دخترانه، بررسی علایق و علاقه‌مندی‌های دختر شما مهم است. ببینید که آیا او به عروسک‌ها، اتومبیل‌ها، ابزارهای آشپزخانه یا هر نوع اسباب بازی دیگری علاقه دارد. بهتر است اسباب بازی را با توجه به علایق و علاقه‌مندی‌های وی انتخاب کنید.
  2.  کیفیت ساخت: بررسی کیفیت ساخت اسباب بازی بسیار مهم است. از جنس مواد استفاده شده، دوام و مقاومت آن، طراحی جزئیات و قطعات، میزان ایمنی و استانداردهای مربوط به بازیکنان کوچک، می‌توانید به کیفیت ساخت اسباب بازی توجه کنید.
  3.  ایمنی: مطمئن شوید که اسباب بازی انتخابی شما ایمنی کافی را دارد. مطالعه برچسب‌ها و دستورالعمل‌های ایمنی مربوط به محصول، مطمئن شدن از عدم استفاده از مواد مضر و تیزه در قسمت‌های قابل دسترسی برای کودکان، و وجود استانداردها و گواهی‌نامه‌های ایمنی می‌تواند کمک کند.
  4.  قابلیت بازی و خلاقیت: اسباب بازی باید قابلیت بازی و خلاقیت دختران را تحریک کند. محصولاتی که به دختران اجازه می‌دهند تا خلاقیت و تخیل خود را به کار بگیرند و نقش‌های مختلف را بازی کنند، انتخاب مناسبی خواهند بود.
  5.  قیمت: قیمت محصولات نیز یکی از مواردی است که باید در نظر داشته باشید. مقایسه قیمت‌ها و مطالعه نظرات و بازخوردهای مشتریان می‌تواند به شما در انتخاب محصول مناسب با توجه به بودجه‌تان کمک کند.
  6.  اندازه و فضای قابل‌دسترسی: مطمئن شوید که اسباب بازی انتخابی شما به اندازه مناسبی برای دست دادن و بازی کردن دختر شما است. همچنین، اگر فضای محدودی در خانه دارید، اسباب بازی‌هایی را انتخاب کنید که به طور مناسب در فضای خانه جا بیایند.

همواره به یاد داشته باشید که هدف اصلی خرید اسباب بازی، خردسالان شاد و خلاق است. بنابراین، بهتر است اسباب بازی‌هایی را انتخاب کنید که به او اجازه می‌دهند بهترین تجربه‌های بازی را داشته باشد.

  • اسباب بازی بر اساس رده سنی کودک خریداری شود.
  • اسباب بازی هایی خریداری شود که کودک با آن ها ارتباط می گیرد و علاقه دارد.
  • اسباب بازی های دخترانه ای را خریداری نمایید که با رشد کودک باز هم کودک بتواند با آن بازی کند.
  • اسباب بازی هایی خریداری نمایید که در رشد و پرورش انواع مهارت ها در کودک تاثیر خوب دارد.
  • اسباب بازی هایی برای کودک مناسب است که تخیل کودک را تقویت کند.
  • از اسباب بازی های فکری خریداری نمایید.
  • از اسباب بازی هایی برای کودک خود خریداری نمایید که شبیه نوع واقعی خودش باشد.
  • از اسباب بازی هایی که می توان بزرگترها هم در آن بازی شراکت داشته باشند و گروهی انجام شود خریداری نمایید.
  • اسباب بازی ها از متریال خوب و باکیفیت باشد.
  • اسباب بازی دخترانه را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید.

خرید اسباب بازی دخترانه شبیه نوع واقعی

با خرید اسباب بازی ها شبیه نوع واقعی اش، برای کودک شرایطی را فراهم می آورید که کودک با وسایلی بی خطر و ایمن و بسیار مشابه نوع واقعی بازی کند و تجربه کسب نماید.

کودکان دوست دارند مانند والدین خود قدرتمند دیده شوند و دوست دارند با وسایل واقعی بازی کنند. خرید اسباب بازی آرایشی و اسباب بازی آشپزخانه همه از این دسته موارد هستند. کودک خود را جای والدین گذاشته و اعتماد به نفس بیشتر و تجربه بیشتری کسب می نماید.

اسباب بازی دخترانه شیک

اسباب بازی دخترانه شیک، با ترکیبی از طراحی زیبا و جذاب و استفاده از مواد با کیفیت بالا، به دختران امکان می‌دهد تا با سبک و شیک بودن اسباب بازی‌های خود، لذت ببرند و به خلاقیت و تخیل خود را بازگو کنند. این نوع اسباب بازی‌ها با جزئیات دقیق، رنگ‌های زنده و الگوهای فوق‌العاده، به دختران احساس سرزندگی و استعداد بازی کردن در یک دنیای شیک را می‌دهد.

اسباب بازی‌های دخترانه شیک ممکن است شامل عروسک‌های پوشیده شده با لباس‌های زیبا و الگوهای متنوع، صندلی‌ها و میزهای عروسکی با طرح‌های مد روز، اتومبیل‌های عروسکی با طراحی‌های شیک و لوکس، کیف و کیف‌های دستی با طرح‌های برجسته و برندهای معروف و بسیاری موارد دیگر باشد.

اسباب بازی های دخترانه شیک نه تنها به دختران امکان می‌دهد تا به تخیل و خلاقیت خود روی بیاورند، بلکه همچنین به آن‌ها اجازه می‌دهد در بازی‌هایشان به عنوان یک مدل و الگوی شیک و متفاوت در نظر گرفته شوند. اسباب بازی دخترانه شیک با طراحی‌های زیبا و جذاب، به دختران امکان می‌دهد تا در دنیای خود به سرکشی و خلاقیت بپردازند و لحظاتی شاد و شیک را تجربه کنند.

وجود ایمنی در اسباب بازی ها

بسیاری از کودکان به دلیل ایمنی نبودن اسباب بازی ها و اینکه استانداردها در اسباب بازی ها رعایت نشده است، صدمه می بینند. بهتر است اسباب بازی دخترانه را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید. فروشگاه های معتبر اسباب بازی های استاندارد و مناسب کودک را به فروش می رساند.

معرفی چندین اسباب بازی دخترانه عروسک 

غرایز مربوط به مراقبت از کودک در فرزند شما در حین مراقبت از عروسک شکوفا می‌شود. آن‌ها می‌توانند عروسک خود را در آغوش خود گهواره کنند، لالایی بخوانند و وانمود کنند که آن‌ها را تغذیه و تغییر می‌دهند. این فعالیت‌های پرورشی به توسعه همدلی، مسئولیت‌پذیری و مهارت‌های اجتماعی کمک می‌کنند و در عین حال حس عمیق عشق و ارتباط را تقویت می‌کنند.

مجموعه ما دارای انواع عروسک‌های دختر بچه است که هر کدام شخصیت و سبک منحصر به فرد خود را دارند. از نوزادان شیرینی که در پتوهای دنج پیچیده شده‌اند تا عروسک‎هایی با لباس‌ها و اکسسوری‌های دلپذیر، به طور کلی در فروشگاه و وب سایت ما، یک عروسک دختر بچه عالی برای مطابقت با ترجیحات و تخیل کودک شما وجود دارد.

جادو شدن والدین و لذت پرورش را با عروسک‌های دختر بچه عزیز ما تجربه کنید. اجازه دهید تخیل فرزندتان در حین مراقبت، در آغوش گرفتن و ایجاد پیوندهای خاص با عروسک نوزاد خود شکوفا شود. عشق، لطافت و لحظات ارزشمند بی‌شماری را که این عروسک‌ها به دنیای کودکانتان می‌آورند را کشف کنید.

عروسک های پارچه ای

اسباب بازی دخترانه عروسک‌ پارچه‌ای ما حس نوستالژی و هوس را به مجموعه اضافه می‌کنند. این عروسک‌ها با بدن‌های نرم و در آغوش‌پذیر و طرح‌های همیشگی خود، حس راحتی و همراهی را القا می‌کنند. آن‌ها برای در آغوش گرفتن، داستان سرایی و پرورش بازی تخیلی عالی هستند.

عروسک های قومیتی 

ما مفتخریم که به شما بگوییم، ما مجموعه‌ای ویژه از عروسک‌های قومیتی را ارائه می‌کنیم که تنوع و فراگیری فرهنگ را جشن می‌گیرند. این عروسک‌ها، نمایشی زیبا را ارائه می‌دهند و زیبایی فرهنگ‌ها و توانایی‌های مختلف را به کودکان آموزش می‌دهند. آن‌ها پذیرش، همدلی و درک را ترویج می‌کنند و حس قدردانی را برای ویژگی‌های منحصر به فردی که همه ما را خاص می‌کند، پرورش می‌دهند.

عروسک های باربی 

حتی قبل از انتشار فیلم باربی، دختران عاشق عروسک‌های باربی بوده‌اند. اما در حال حاضر با تماشای این فیلم علاقه دختران به عروسک باربی بیشتر از گذشته شده است. با تهیه عروسک‌های باربی حس خاص بودن را به دختران زیبای خود هدیه دهید. 

عروسک خرسی

عروسک خرسی از آن دست عروسک‌هایی است که حتی اگر 70 ساله هم باشید، علاقه به خریداری آن دارید. عروسک‌های خرسی که ملقب به شاسخین نیز هستند، یک هدیه زیبا برای دختران شما در زمان خواب است.

عروسک دختر کفشدوزکی 

یکی دیگر از اسباب بازی دخترانه عروسک، مربوط به عروسک دختر کفشدوزکی است. این عروسک به تصویر سازی و تخیل کودک شما کمک بسیار زیادی می‌کند. اگر انیمیشن دختر کفشدوزکی را دیده باشید حتی شما هم مجذوب این شخصیت و داشتن عروسک این شخصیت خواهید شد. 

عروسک های پرنسسی

انیمیشن سیندرلا، راپونزل، آناستازیا یا دیگر پرنسس‌های معروف را چندین بار تماشا کرده‌اید؟ کودک شما چندین بار در طول روز خود را به جای آن شخصیت‌ها می‌گذارد و شروع به بازی می‌کند؟ با خرید عروسک‌های پرنسس به عمیق شدن قوه تخیل دخترتان کمک کنید.

عروسک های خرسی بزرگ ملقب به شاسخین

همه ما عروسک‌های خرسی بزرگ را با سریال چهار خانه می‌شناسیم. پخش و استفاده از عروسک خرسی در این سریال باعث معروفیت بیش از اندازه خرس‌های عروسکی بزرگ شد. معمولا برای تولدها، ولنتاین‌ها و برخی از مناسبت‌های دیگر می‌توانید خرس‌های بزرگ را خریداری کنید. اسباب بازی دخترانه عروسک خرسی برای همه سنین گزینه بسیار مناسبی است.

عروسک های دختر آمریکایی

عروسک‌های American Girl به دلیل ساخت با کیفیت بالا و داستان‌های تاریخی، معروف هستند. هر عروسک دارای یک داستان منحصر به فرد و لوازم جانبی است که بازتاب دوره زمانی آن‌هاست.

عروسک های سورپرایز LOL

این عروسک‌ها اخیرا مورد علاقه بسیاری از دختران قرار گرفته است و دارای عروسک‌های کوچک و کلکسیونی هستند که در بسته‌بندی شگفت‌انگیز عرضه می‌شوند. هر عروسک شامل چندین لایه برای باز کردن بسته، دیدن لباس‌ها، لوازم جانبی و حتی یک عروسک کوچک هستند. 

عروسک بچه زنده

عروسک‌های Baby Alive در میان کودکان کوچک‌تر که از تظاهر به مراقبت از یک نوزاد لذت می‌برند محبوب هستند. این عروسک‌ها می‌توانند " بخورند "، " بنوشند " و حتی " مدفوع " کنند و تجربه‌ای واقع بینانه برای کودکان فراهم کنند.

عروسک های برتز

عروسک‌های برتز از اوایل دهه 2000 وجود داشته‌اند و به خاطر سبک هیجان‌انگیز و شیک خود شناخته می‌شوند. هر عروسک دارای شخصیت منحصر به فردی است و با لبا‌س‌ها و لوازم جانبی مد روز عرضه می‌شود.

خاویر رابرتز

Cabbage Patch Kids از دهه 1980 وجود داشته است و به دلیل ویژگی‎های منحصر به فرد و دست دوخته خود شناخته شده است. هر عروسک دارای شناسنامه و یک نام منحصر به فرد است.

گرت ساندر

یکی دیگر از اسباب بازی دخترانه عروسک مربوط به عروسک‌های Monster High است که از نظر سبک شبیه به عروسک‌های برتز هستند، اما موضوعی پیرامون هیولاها و فیلم‌های ترسناک دارند. هر عروسک نشان دهنده یک هیولا متفاوت است و شخصیت منحصر به فردی دارد.

عروسک های بلند رنگین کمان

این عروسک‌ها جدیدترین اسباب بازی دخترانه عروسک هستند که به بازار عرضه شده‌اند و دارای عروسک‌های مد روز و شیک با موهای روشن و رنگین کمانی هستند. هر عروسک با چندین لباس و لوازم همراه است.

عروسک بچه

عروسک‌های بچه در میان دختران جوان محبوب هستند؛ زیرا به آن‌ها اجازه می‌دهند مهارت‎های پرورشی را تمرین کنند و احساس مسئولیت را ایجاد کنند.

عروسک های کودک و نوپا

در طول آزمایش‎های انجام شده، مشاهده شده است که بسیاری از کودکان نوپا به عروسک‌هایی علاقه نشان می‌دهند که نشان‌دهنده کودکانی هستند که تقریباً هم سن یا کوچک‌تر هستند، به‌ویژه زمانی که می‌توانند برخی از نیازهای خود (بطری، پوشک، پتو) را ببینند که به آن‌ها منعکس شده است.

عروسک جسی سخنگو 

انیمیشن داستان اسباب بازی را دیده‌اید؟ دختر گاوچران در این انیمیشن از شخصیت‌های معروفی است که پس از این انیمیشن به فروش بسیار زیادی رسید. دختران در سنین بالا هم علاقه بسیاری به عروسک جسی دارند. 

عروسک دخترانه جیشی موزیکال 

اسباب بازی دخترانه عروسک جیشی در نوع موزیکال و معمولی عرضه می‌شود. اگر دختر شما به موزیک علاقه بسیاری دارد این عروسک می‌تواند گزینه خوبی برای خرید باشد. همچنین این عروسک دارای یک پک بسته بندی است که داخل آن عروسک قرار دارد. 

عروسک دخترانه السا 

با تماشای انیمیشن فروزن با شخصیت السا آشنا شده‌اید. این عروسک به دلیل شخصیت مستقل و پرشوری که دارد مورد علاقه بسیاری از دختر بچه‌ها قرار گرفته است. بسیاری از دختران نه تنها به خرید عروسک السا اقدام می‌کنند بلکه به خرید دیگر وسایل موجود مثل پتو السا، تخت السا و … می‌پردازند. 

عروسک های پلاستیکی سفت و سخت 

اگر به دنبال عروسک‌هایی هستید که جان سخت باشند و به این راحتی‌های از بین نروند بهتر است برای خرید عروسک‌های پلاستیکی سفت و سخت اقدام کنید. این عروسک‌ها با ضربه شدید هم از بین نمی‎روند. 

عروسک دخترانه پولیشی

این مدل عروسک به دلیل وزن سبکی که دارد مورد علاقه دختر بچه‌ها است. وزن پایین این عروسک‌ها باعث شده است که حتی دخترانی که در سنین بالاتری قرار دارند برای خرید این عروسک‌ها اقدام کنند.

معرفی اسباب بازی دخترانه شیک 

در این بخش به معرفی تعدادی از اسباب بازی دخترانه شیک که رتبه خوبی در فروش داشته‌اند، می‌پردازیم. همه این اسباب بازی‌های دارای کیفیت بالا و مقرون به صرفه هستند تا همه خانواده‌ها توان خرید آن را داشته باشند. 

اسباب بازی ست چای خوری 

دختران شما عاشق خاله بازی با دوستان خود هستند، برای پذیرایی از دوستان خود نیاز به یک ست چای خوری زیبا و شکیل دارند که ما آن را برای شما با قیمتی عالی تهیه و عرضه کرده‌ایم.

عروسک دخترانه جیشی با لوازم 

عروسک در مدل‌ها و طرح‌های مختلف مورد علاقه همه دختران است. در هر سنی که باشید خرید عروسک شما را به وجد می‌آورد. عروسک جیشی به عنوان یک اسباب بازی دخترانه شیک برای دختران عزیز شما به شمار می‎رود. 

اسباب بازی میز آرایش موزیکال 

دختران زمانی که مادر خود را پشت میز آرایش می‌بینند، تمایل زیادی به انجام همان کارها دارند. میز آرایش موزیکال هم به دختر شما و هم به مادر او برای انجام آرایش کمک می‌کند. 

کلبه باربی 

حتما دختر شما انیمیشن باربی را دیده است و یک دل و نه صد دل به کلبه باربی در آن فیلم علاقه مند شده است. برای تجربه بهتر و حس لذت بیشتر می‎توانید خرید کلبه باربی را به عنوان یک اسباب بازی دخترانه شیک در نظر بگیرید. 

کیت خانه سازی چوبی 

کیت‌های خانه سازی در مدل‌ها و دکوراسیون‌های مختلف موجود است. برای مثال کیت خانه سازی کافه، گلخانه، اتاق نشیمن و …

دختر شما بر حسب علاقه و معیارهای ذهنی که دارد می‌تواند یکی از این مدل‌ها را انتخاب کند و در منزل به ساخت آن بپردازد. این کیت‌ها به هوش و مهارت حل مسئله دختران شما کمک خواهد کرد. 

بلوک چوبی خانه سازی 

بلوک‌های چوبی خانه سازی نیز همانند کیت‎های خانه سازی به مهارت حل مسئله دختر شما کمک خواهد کرد و باعث تقویت دیگر مهارت‎های او می‎شود. با خرید یکی از این کیت‌ها و بلوک‌های چوبی، دختران شما می‌توانند ساعت‌ها و روزها به بازی با آن مشغول باشند. 

واکر عصایی چوبی 

زمانی که دختر شما به تازگی راه افتاده است یا در سنی قرار دارد که قرار است راه بیفتد، خرید واکر عصایی چوبی بهترین گزینه است. با در دست گرفتن یکی از آن‌ها و قدم زدن با آن‎ها به بهترین شکل راه رفتن که یکی از مهارت‎های حرکتی درشت است را فرا می‎گیرد. 

عروسک باربی و حیوانات مزرعه 

عروسک باربی که از گذشته‎های دور مورد علاقه دختران بوده است در مدل‌های مختلفی همراه با جزئیات متفاوتی عرضه می‎شود. برای مثال عروسک باربی با جت اسکی، عروسک باربی با اسب یونیکورن، عروسک باربی در مدل کمپ و … هر کدام را بخواهید می‎توانید به عنوان یک اسباب بازی دخترانه شیک از فروشگاه کی کی تویز خریداری کنید. 

اسباب بازی ماشین لباس شویی

دختران زمانی که مادر خود مشغول به انجام کارهای خانه می‎بینند، تمایل دارند به مادر خود در انجام کارها کمک کنند و همراه مادر خود باشند. استفاده از اسباب بازی ماشین لباس شویی به دختر شما برای انجام کارهای خانه کمک بیشتری می‎کند.

ست کیت پزشکی اسباب بازی 

اگر دختر شما هم علاقه به پزشک شدن دارد، خرید کیت پزشکی به او کمک زیادی می‌کند؛ چرا که خود را در یک روپوش پزشکی همراه با وسایل برای وارد شدن به اتاق عمل تصور می‎کند. این امر قدرت تخیل کودک شما را تقویت می‎کند.

سخن آخر

برای خرید اسباب بازی دخترانه جدید و خرید لگو از سایت باید از فروشگاه های معتبر و وبسایت های مطمئن سفارش داد. فروشگاه کی کی تویز از معتبرترین و به روزترین فروشگاه های اینترنتی فروش اسباب بازی است. با مشاهده محصولات با هر سلیقه و بودجه ای می توانید اسباب بازی مناسب کودک خود را خریداری نمایید.

سوالات متداول اسباب بازی دخترانه

  1. اسباب بازی آشپزخانه کودک برای چه سنی مناسب است؟
    اسباب بازی آشپزخانه کودک برای سن بالای 8 سال مناسب می باشد.
  2. اسباب بازی آرایشی کودک را از کجا خریداری کنم؟
    فروشگاه کی کی تویز انواع اسباب بازی های دخترانه و آرایشی را در بهترین کیفیت به فروش می رساند.
  3. آیا آسباب بازی آشپزخانه کودک، استاندارد و ایمن است؟
    بله تمام موارد ایمنی در ساخت آن رعایت شده است.