فیگور دایناسور ولاسیراپتور آبی کوچک اسباب بازی Velociraptor 5007
اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آدرس کوتاه شده‌ی صفحه:

فیگور دایناسور ولاسیراپتور آبی کوچک اسباب بازی Velociraptor 5007

برند: ANIMAL PARADISE کدکالا:
دایناسور اسباب بازی از سری اسباب بازی های دوست داشتنی و پرطرفدار در میان کودکان است. این محصول یک ماکت و فیگور از سری حیوانات دایناسور ولاسیراپتور Velociraptor سایز کوچک و با جزییات و کیفیت بالا می باشد.
موجود در انبار
قیمت کالا
426,000 12%
376,000

ماکت ولاسیراپتور اسباب بازی 

ولاسیراپتور تروپودی با 1.8 متر طول و 1 تا 1.4 متر ارتفاع بوده است. وزن آن در حدود  7 الی 15 کیلوگرم  بود و 71 تا 75 میلیون سال پیش در آخر دوره کرتاسه در آسیا (مغولستان) می زیست . این دایناسور سری باریک با چشمانی رو به جلو داشته که به او کمک می کرده دقیق تر روبه روی خود را ببیند.چنگالهای در دستها و پاها و داشتن پاهای بلند و قوی که به آن توانایی سرعت زیادی در حدود 64 کیلومتر بر ساعت را می داده سبب شده که این جانور یک درنده ی تمام عیار باشد.

خرید فیگور راپتور آبی بلو

دانشمندان فسیل این دایناسور را در حالی یافتند که با یک پروتوسراتوپس (سراتوپسین گیاهخوار) گلاویزشده بود . فسیل این دایناسور در سال 1924 کشف گردید. این محصول یک فیگور ولاسیراپتور اسباب بازی یا نمونه کلکسیونی و ویترینی و تقریبا مشابه نمونه واقعی با مقیاس کوچک آن حیوان ساخته شده است. این فیگور بسیار با کیفیت و جهت بازی و آموزش کودکان نیز بسیار محکم و مقاوم هستند. شرکت سازنده این دایناسور ولاسیراپتور اسباب بازی ANIMAL PARADISE است. از این محصولات به عنوان دکور در ویترین ها و مجموعه های کلکسیونی نیز استفاده می گردد.

راهنمای خرید اسباب بازی دایناسور

جزئیات بیشتر از این بسته دایناسور اسباب بازی را می توانید در قسمت مشخصات محصول ملاحظه کنید.برای سفارش و خرید این باغ وحش دایناسور اسباب بازی می توانید بصورت حضوری و هم بصورت غیر حضوری و از طریق سایت اینترنتی فروشگاه کی کی تویز اقدام نمایید. برای مشاهده مشخصات و قیمت همه فیگورهای حیوانات موجود در سایت کی کی تویز بر روی لینک فیگور حیوانات کلیک نماید. همچنین شما می توانید برای مشاهده انواع لگو حیوانات و لگو دایناسور بر روی آن کلیک نمایید.

رده سنی کودک و نوجوان
گروه جنسیت دخترانه و پسرانه
ویژگی ها دارای بسته بندی نایلونی می باشد
ابعاد محصول 17-5-10 سانتیمتر
وزن کالا 75 گرم
کشور سازنده چین
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    اشتراک گذاری

    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

    آدرس کوتاه شده‌ی صفحه: